Kendi Kendine Gülene Deli Derler Bizim Buralarda. Sizin Oralarda Ne Derler?

Akşam işten geç saatte çıktım. Ordan da eve kadar yürüdüm. Takribi 4 km’lik yol.  Yürürken kafamın içinden bir dolu düşünce akıp durdu. Bir ara kendime geldiğimde suratımda şapşal bir gülümseme olduğunu farkettim. Etrafıma bakındım.  İnsanların bu şapşal gülümsememi farketmiş olabilmelerinden utandım ve elime telefonu alıp biriyle konuşuyormuş gibi davrandım. Durumumu farkedince  daha çok gülesim geldi. Hani kapalı bir yer olsa kahkaha atacam.   Neden gülmeye başladığımı daha sonra unuttum yine güldüm. İnşallah tanıdık biri görmez diye   telefonla yüzümü iyice kapatarak hızlı hızlı yürüdüm yolda.  

Kardeşimle aynı odada yattığımız dönemlerde konuşup gülüşmekten uyku uyuyamazdık.  O günlerimi o kadar çok özlüyorum ki. 

Bir de bahsetmeden geçemeyeceğim.  Dün ikinci el kitapçılarda dolaşırken ilk aşık olduğum zamanlarda, aklın beyni terk ettiği o leyla dönemlerinde okuduğum kitaba denk geldim.  


Bu bloğa ismini veren en sevdiğim kitap oluyorlar. Yani o dönemlerde öyleydi. 16-17 yaşlarındaydım. Ayna grubunun da  Bostancı durağı albümü Yeni çıkmış.  Kaset çalarda sürekli bu albüm dönüyor. Elimde de bu kitaplar. Bir kaç kere okuyup bitirmiştim.  Sonraki yıllarda ne zaman o albümden bir parça duysam bu kitap ve o günler gelir aklıma mutlu olurum. 

İkinci el olmaları apayrı güzel çünkü seviyorum. Daha kimler okudu diye hayal kuruyorum.  Kıyısında köşesinde bulunan el yazılarından karakterlerini bulmaya çalışıyorum. Tabibi hayali olarak. Eğleniyorum böylece.  Tekrar okumaya başlayacağım bu kitapları ama doğru zamanı bekliyorum.  Bostancı durağı albümüyle ve kimsecikler yokken 😊

Kendi Kendine Gülene Deli Derler Bizim Buralarda. Sizin Oralarda Ne Derler?” için 2 yorum

  1. Bizim buralarda “Mutlu” derler. Hayati “ne derler” diye yasamiyorum. Guleceksem guluyorum. Aglayacaksam agliyorum.
    Bakan da açsın buduna baksın.
    Kim ne dusunur hic takmayacak yasa geldim 😉

    Liked by 1 kişi

    1. Annem bizi elalem ne der diye diye büyüttü. Benimde o kabuğu kırıp atmam zor oldu. Ne zaman ki elalemin ne diyeceğini önemsememeye başladım işte o zaman gerçekten mutlu olmaya başladım 😊😉

      Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

