2017 yi Hastalık Yılı İlan Ediyorum

33 yıllık hayatımda toplasam şu 5 ayda doktora gittiğim kadar gitmemişimdir.  Hele ki içtiğim ilaçlarım haddi hesabı yok. Hiç sevmem ilaç içmeyi.  Sona dayanmadıkça ilaçtan kaçıyorum.  (Şimdi bile aksatarak içiyorum).  Aynı şey Berat için de geçerli. O da bu sene çok fazla hastalandı. Her kışı  evde hazırladığımız bitkisel karışımlarla hastalıksız atlatıyorduk. Ya da küçük rahatsızlıklarla diyelim. Bu sene hem o hem ben sürekli ilaç içiyoruz. Hiç hoşuma gitmiyor 😒 bir de iğneler var ki off isyan ediyorum o zaman.  İki gündür çantamda yaptırmam gereken iğneyi taşıyorum. Bir türlü ayağım gitmiyor hastaneye. İğneden korktuğumu düşünmeyin, sadece  sevmiyorum (aslında biraz korkuyorum). Buna da şükür tabi ki. İkimizinde önemli bir hastalığı yok. Klasik enfeksiyon, üşütme vakaları.  

Bir teyzem meme kanserinden vefat etti. Kendisi 33 yaşındaydı, ben 9. Bir teyzemde bir tür kemik hastalığı vardı. Ameliyat olmuştu. Hatta bizde kalmıştı annem bakmıştı ona. O zamanlar yirmili yaşların başındaydı. Ben 7-8 dim sanırım.  İkisinde de hatırladığım sürekli hastanele yolları, evin her köşesindeki ilaçlar, bir de onların acıları.  Burdan bilinçaltımın çıkardığı sonuç ise doktora gitme, ilaç içme olmuş olacak ki bende arkama bakmadan kaçıyorum. Aslında tersi olması gerekmiyor muydu? Yani ilaç iç, devamlı doktora git ki sende hastalanma gibi mesela.  Şimdi kafamı karıştırdı bu durum.  Ben bunu bir düşüneyim. 

Huzur dolu sağlıklı günler diliyorum efendim 🙂 💐

Bir Cevap Yazın

