Günlük Yazı

Merhabalar güzel insanlar,

Biz bir süredir ev arayışındayız.  En kısa zamanda oturduğumuz evden çıkmamız gerekiyor. Bir çok ev gezdik ya bütçemize göre ya da istediğimiz standartlarda ev bulamadık. En son bugün baktığımız bir evde karar kıldık gibi ama bunda da ev sahibini pek sevemedik 😄  yani bugün de eli boş döndük. Artık sıkıldım ev değiştirmekten. Bu 8 yılda 4. ev olacak.  Mobilyam belki gider belki yolda can verir. Özellikle yatak odası takımı zor ayakta duruyor.  Hem bütçeme hem gönlüme göre bir ev bulayım yeter ki gerisini zamanla hallederiz artık. Zaman geçtikçe süre daraldıkça sıkıntı yapıyoruz bizde.  

Bugün yine hastalandım. Klasik Soğuk algınlığı. Yıllarca ben hasta olmuyorum diye böbürlenirdim maşallah bu sene o yılların acısı çıktı. 4. kez grip oldum.  Bütün öğleden  sonrası yattım. Daha doğrusu yatmaya çalıştım. Berat’ ın izin verdiği ölçüde kendimi zorla dinlendirdim. Baktım başımın üstüne oturmaya çalışıyor aldım battaniyemi bitki çayımı komşuya gittim. Geçtim bir odasına ben yatıyorum dedim. Sağolsun aramızdaki ilişki çok iyi. Hem birbirimizi çok severiz hem de saygı sınırına çok dikkat ederiz. Biraz uyuyunca kendime geldim. 

Son zamanlardaki bir telaşemiz de “iş” . Mevcut işimizi kapatıyoruz. Satılacaklar satılıp borçlar kapatılmaya çalışılacak. Artarsa yeni bir iş kurmayız planlıyoruz. Artmazsa diye de iş arıyoruz hepimiz. Özellikle benim en acilinden iş bulmam gerekiyor. CV bırakıyorum firmalara. Şu ana kadar gelin görüşelim diyen çıkmadı.  Bu sene hiç bir yerden şans yüzüme gülmüyor. Ne aşkta ne para da kazanamadım anlayacağınız. Pes etmedim. Eder gibi oluyorum ama etmedim. Bir kapıyı kapatan bir kapıyı açar diye avutuyorum kendimi. Hepsi geçecek biliyorum ve bekliyorum.  

Bir Cevap Yazın

