Ben Bağımlıymışım


Herşey fotoğraftaki ekranı görmemle başladı. Son 7 günde kullanılan uygulamaların bilançosu. 1. Sırada instagram 2. Whatsapp. Bu sonuç beni ürküttü. Ben bağımlı olmuşum. Görmezden gelemeyeceğim bir sonuç çıktı karşıma.  Hangi ara oldu, nasıl oldu diye düşünüyorum. Şurda son iki ay öncesine kadar çok iyi gidiyordu herşey. Facebook Twitter hesaplarım yok. İnstagrama ise yılda 5 i geçmezdi baktığım. Whatsapp bazen bir ay olurdu açmadığım. Bana ulaşmak isteyen arardı çünkü bilirlerdi bakmayacağımı. Herşey çok iyi giderken birden kendimi instagramda deliler gibi dolaşırken buldum. Whatsapp ona keza sürekli açık gibi. Hala çok yazışmam fakat gelen her mesajı da okuyorum. Merak ediyorum. Gerçi hepsi meraktan başladı. Sonra farkına varmadan ayrılamaz bir bütün olduk. Bu sonıcu gördüğümden beri “ben instagramda/whatsappta ne yapıyorum” sorusu soruyorum. Cevabını biraz buldum. Vakit öldürüyorum. Evet evet vakit öldürüyorum.  Görüşümü başımdaki onlarca sorundan farklı yöne çeviriyorum bu sayede. Bu alemde dolaşırken dünyadan uzaklaşmışım hissi oluyor, bu da beni biraz olsun rahatlatıyor(du).  Bu sırada asıl yapmam gereken işlerim, hobilerim ikinci planda kaldılar.  Zamanla herşeyi ertelemeye başladım. Şu an bitirmem gereken bir sürü yarım işim var. Ama kendimi telefondan ayırmalıyım önce. Az önce bir anlık kararla whatsappı sildim. Dönmeyeceğim bu karardan (bir hafta en azından 😄) yarın instagrama veda edeceğim. Şimdi elim gitmiyor çünkü 🙈  

Sosyal alem orucuna şu andan itibaren başlamış bulunuyorum. Silmeyeceğim uygulamar WordPress ve Pinterest. Diğerlerine bay bay ✋🏻

Bir Cevap Yazın

