Merhaba Yenigün

Bir kapıyı kapatan bir başka kapıyı açarmış. Bunu söylemek için çok erken ama sanırım bir kapı açıldı bana. Çok güvendiğim birinden reddedemeyeceğim iş teklifi geldi. Nasıl hayır diyebilirim ki tamda herşey bitmişken en ihtiyacım olduğu zamanda gelen bu teklife.  İlk yıl zarar  edeceğiz ama en azından birşeylere başlamış olacağız.  En önemlisi de bana kazandıracağı özgüven, deneyim.  Çok heyecanlıyım. İnsanlık için küçük benim için çok büyük bir adım olacak bu 🙂   Tek sorun  farklı bir şehirde olacak bu iş.  Ben arada gidip geleceğim şimdilik. İşler yoluna girene kadar.  İki gönül bir olunca samanlığın seyran olmadığını aci bir tecrübe ile öğrendik.  Tekrar aynı şeyleri yaşamak istemediğim için Mars’ta da olsa kabul ederdim.   

Yeni bir kitaba başladım. Tesadüf çıktı karşıma. Tamda kendimi tanıma sürecinde karşıma çıkması evrenin tatlı bir sürprizi olsa gerek. “Berin Tuncel -kendine doğmak” kitabın adı. Yavaş yavaş okuyorum. Kimsecikler yokken etraf sessizken okuduğum için çok ilerleyemedim kitapta. Kitap hakkındaki yorumumu bitirdiğimde yaparım.   

Sanırım anlatacaklarım bu kadar.  Sahur vakti geldi ev ahalisine yiyecek birşeyler hazırlayayım.  Güzel musmutlu günleriniz olsun. 

Bir Cevap Yazın

