Bugün Halil Sezai’ den İsyaaaaannn Günü

Hava bunaltıcı derecede sıcak.  Herkeste bir atar bir gider.  Kime dokunsan alayına isyanda. benim durumum ise iç güveysinden hallice. Ağzımı bozduracak kadar abuk sabuk işler gelse de başıma amaaannn boşver modundayım. Sıcaktan eriyen dondurma gibiyim demek isterdim. Aslında değilim. Allah’ın  bildiğini kuldan mı saklayayım. Şurda kaç kişiyiz ki. Ki benden başkasının olduğunu da sanmıyorum ya  o zaman atarımı rahatça yapıp kaçayım. Başıma gelenler pişmiş tavuğun başına gelmemiştir. Öyle saçma salak abuk şeyler. Hanım hanımcık çizgimden zorla kaydırmaya çalışıyorlar.  Sonra amma da  sinirlisin oluyor.  Olurum tabi. Bir dert  iki sıkıntı  üç atışma  anlarım da sürüsüne bereket hepsi mi beni bulur. Sırayla gelin, önceden haber verip gelin.  Müsait misin diye sorupta gelin.  Damdan düşer gibi lapss diye gelince benim de heyheyler geliyor.   Geliyor da ne oluyor araba farı görmüş tavşan gibi donup kalıyorum. İçimde patlıyor bütün isyanım. Sonra vücudumda kistler pırtlayıveriyor. 

İyi geldi burda iki laf etmem. Rahatladım.  Zaten yapabileceğim  en fazla  bu.  Küçükken çok mu ‘sen sus küçüksün’ deyip bastırmışlar beni  ki sinirlendiğimde hakkımı arayamam susarım salak gibi. Ondan sonra da vah bana ah bana diye ağlar dururum. Neyse  hanım hanımcık halime bürünüp gülümseyerek gerçek dünyaya dönme vakti.  Mutfakta bulaşıklar , makinada çamaşırlar beni bekler ne de olsa 

Bir Cevap Yazın

