Sebastian Çayımı Getir 

Son zamanlar kafayı toplamak için ekmek yapmaya sardım kendimi. Ekşi mayalı ekmekler yapıyorum. Yazdım mı burda daha önce hatırlamıyorum. Bakmaya da üşendim bir hayli. Mayamın adı da çok sevdiğim bir insan olan rahmetli ananemin ismi”Naciye ”  bazen ekmek tutuyor bazen tutmuyor. Sönük birşey oluyor. Amaç kafamı meşgul etmek. Bugün evdeyim. Tatil yapıyorum demek isterdim ama mümkün değil.  Sabah canlanmış olan tozları salonun ortasında halay çekerken  görünce en iyisi bugün evde durup temizlik yapayım dedim kendimce. Ama bu saat oldu ben hala laylaylom peşindeyim.  İş yapmamak için başka şeylerle meşgul ediyorum kendimi.   iki parmak şıklatmayla kahve getiren bir Sebastian, evin bütün işlerini yapan bir Katyam olaydı bende şu an burda olumlu yazılar yazar, “bu sabah yine güne zinde kalktım” fotoları atardım ama nerdeeee. Haline şükret diye çemkiren anneme selam eder, “buna da şükür” diyerek  bunalım haberlerine son veriyorum. 

Berata anaokulu bakıyoruz.  Uff ben kıyamam ki onu okula göndermeye. Orda su isteyebilir mi, karnı aç mı kalkar masadan düşüncesinden dolayı hafif manyağa bağladım. Çok da üstüne düşen bir anne değilim aslında ama benim gözetimim dışına çıkıp yabancı ellere teslim etme olayı işin rengini değiştirdi. Bu yönümü bende bilmiyordum. Gerçi benim oğlan da pek sessiz kalıp köşeye çekilecek birine benzemiyor ya. Yaşayıp göreceğiz hep birlikte. Umarım hem gönlümü hem de cebimi mutlu edecek bir okul bulurum. 

Ben kalkayım evi şöyle bir ortadan süpüreyim de ‘bugün de çok iş yaptım be’ rahatlığını yaşayayım. 

Bir Cevap Yazın

